۱۲ پاسخ

مبارکت باشه گلم فردا برو آزمایش بده

برا منم دعا کن این ماه بشه 🥲

عزیزممم خیلی خوشحال شدم برات 😍

برو ازمایش الان

مثبته گلم مبارک باشه 🥹🫂
برو آزمایش ان‌شاءالله اونم مثبته❤️

من تا دیدم بیبی مثبته رفتم ازمایش،فرداش اماده شد،الان ۵ روزه گذشته ازش،فرداهم میرم دکتر زیر نظر باشم

مثبتی بدو برو آزمایش بدههههه

ب سلامتی .ب نظر من مثبت .من اگ بودم الان آزمایشگاه بودم

عزیزم شما علائمتون چی بود
و اینه ترشحم دارید؟

مثبته عزيزم ،به نظرم دو سه روز ديگه برو آزمايش بده

مثبته برو ازمایش بده الان

هفت روز تاخیر که شدی بیبی چک بزن اگ هنوز مثبت بود برو ازمایش بده

سوال های مرتبط

مامان فسقلی مامان فسقلی روزهای ابتدایی تولد