۷ پاسخ

سرشو ببند

مال منم پسرم همینجور بود خدا را شکر الان خوب شده

برای دختر من دوتای این کش اومده بود، دو سه هفته ای نرمال میشه، تا ۵،۶ ماهگی هم کامل گرد میشه

به کمربخوابونش درست میشه

عزیزم ما خوزستانیا سرش رو آروم تت چهل روزگی می‌بندیم اگه کسیو داری بلد باشه بهش بگو براش ببنده نت فرم بگیره اما درکل من سر بچه دومم رو نبستم سرش الان اوکیه

عزیزم همین الانشم درسته زیادی حساس شدی هنوز نینی ۴روزشه و سرش سفت نشده خوب میشه مال پسر منم همینطوری بود الان قشنگ گرد شده مثل گردو

طبیعی نگران نباش
کم کم درست میشه

سوال های مرتبط