۴ پاسخ

فک کنم بری آزمایشگاه پارس هزینش زیاد باشه
من همین آزمایش های واجب وقتی نفس تب میکرد امام علی اورژانسی انجام دادم ۳۰۰خورده شده بود

برو‌ دکتر بهداشت مینویسه ویزیتشم کمتره

من برا واکسن یکسالگی بردمش
بهداشت سنجش گوش و‌بینایی داد
بعدم گفتم میخام ازمایش بده
فقط کم و خونی و ادرار نوشت برام
گغت چون تو خانوادت سابقه ی بیماری خاص ندارین همین دوتا بسته تا دوسالگی که چکاپ کامل بدی

دکتر بنویسه بهتره

باید ببری بنویسن ببینی چیا لازمه

سوال های مرتبط