سلام دوستان کسی میدونی این ازمایش باید ناشتا باشم یا نه؟

تصویر
۲ پاسخ

نه عزیزم لازم نیست ناشتاباشی

وقتی ازمایشت دکتر مینویسه بهت میگه خب نگفت باید خدت بپرسی

سوال های مرتبط

مامان داوین مامان داوین روزهای ابتدایی تولد
مامان یزدان مامان یزدان هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان پارسا مامان پارسا هفته سی‌وسوم بارداری