۱۳ پاسخ

منکه عااالی بود جواب گرفتممم
شربت عالللیه

رو دختر من خوب جواب نمیداد کولیکز براش بهتر بود

اسم شربت چیه توروخدا به منم بگید بچم هلاک شده از گریه عکس تار هست اسمش نمیتونم بخونم

اگ رفلاکس نداره بده

عالیه منم ب پسرم میدم دو نیم سیسی

اینو بده عالیه

اره من برای پسرم همه قطره های کولیک گرفتم اصلا خوب نشد
الان اینو میدم خیلی خوبه

دیگه نگران آتلیه رفتن نباشید فقط با ۴۰ تومن و عکس ساده ی عکس جذاب بهت تحویل میدم جهت دیدن نمونه کار روبیکا پیام بده مطمئن باش ک پشیمون نمیشی
۰۹۲۲۹۹۵۷۰۶۴
#تولد #ماهگرد#بارداری#معمولی

اره بهش بده

اره من از این استفاده کردم خیلی خوبه

با این قطره چکون یک‌ و نیم بدم

تصویر

عالیه نصف قطره چکون

اره بهتر میکنه بده بهش

سوال های مرتبط