اومدم برا آنومالی تا نوبتم بشه،برام دعا کنید خیلی😭😭😭

۵ پاسخ

انشااالله که خوبه
ولی چقد استرس میدین به خودتون

بسلامتی عزیزدلم
خب نتیجه چی شد؟
کدوم سونوگرافی رفتی؟

خوش خبر برگردی عزیزم خبر بده حتما 😍

انشالله که همچی خوبه عزیزم 🩷

خدا همیشه هواتو داره
مراقبته هرچی خیره ان شاالله بسلامتی و دلخوشی صحیح و سالمه

سوال های مرتبط

مامان توراهـی👶🏻♡ مامان توراهـی👶🏻♡ هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان رادین❤ مامان رادین❤ ۵ ماهگی
مامان ایلیا 🥹❤️✨ مامان ایلیا 🥹❤️✨ روزهای ابتدایی تولد