خانما❓️❓️❓️بخیه هام خوبه فقط ی تیکه گوشه بخیه معلوم

تصویر
۶ پاسخ

چقد وحشتناکهههه میگرخم از سزارین😐🤐

عالیه بخیه هات خیلی تمیزه منم به احتمال زیاد سزارینشم اگه نچرخه میترسم تو انتخاب دکترم اشتباه کنم دوس دارم ی بخیه تمیز بزنه برام 🥲🥲

واقعا خیلی خوب بخیه زده

مال شما عاالیه

تصویر

ماشاءالله عالیه

دکتر چ بخیه خوبی زده برات

سوال های مرتبط