بچه ها من فردا نامه سزارین گرفتم
خیلی برام دعا کنید
باشه🥺

۸ پاسخ

بخووووااااب فقط

بسلامتیی😍

منکه دلوم داره خش میره واسع دیدنش سه روز دیگه مونده

انشاالله به سلامتی نی نی بیاد بغلت

انشاءالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم

ان شاالله به سلامتی زایمان کنی عزیزم

ایشالله به سلامتی عزیزم

اصلا نگران نباش عزیزم فقط استرس نداشته باش

سوال های مرتبط

مامان ماهک مامان ماهک روزهای ابتدایی تولد