۱ پاسخ

بله عزیزم ببر دکتر شاید میسوزه موقع شیر خوردن ..مثل خودمون ک آفت میزنه درد هم یکم داره ...البته آفت و برفک باهم فکر کنم فرق داره ..اگه برفک باشه ی شربت میده ب اسم نیستاتین ک خود دکتر باید تجویز کنه ...

سوال های مرتبط