۶ پاسخ

خودت بخوری بهتره

بیبین خواهر هیچی نده بخدا تا یک ماه درگیر بودم قطره دادم ترنجیبن دادم شیر خشک دادم
ولی تنها داوری اش اینکه انار بخری یک قطره آبش دهن بچه بچکانید دو روز همین کارو کن از بدنش گم میشه من یکماه گذشت دیگه اینه ک گفتن کردم میگفتن کاش وقت میکردم

دکتر به من گفت خودت بخور

جاشو هم گرم نکن

اب گرم برای هر ساعت ۳۰ سیسی و یک قاشق شیر خشک از خواب هم بیدار نکن هروقت بیدار شد ۳۰ سیسی یا ۶۰ سیسی ک دو قاشق شیر باید بندازی بهش بده

توی اب جوشیده سرد حل کن دو قطره بده بهش

سوال های مرتبط

مامان آلوچه💚🧿 مامان آلوچه💚🧿 ۸ ماهگی