پسر من فقط دنبال باباش گریه میکنه دنبال منم زیاد گریه نمیکنه اما با همه میخنده هرکیم دوبار دیده باشه بغلش میره
گلم دخترمنم همین بودامابعدیکساگی اوکی شد تا دودقیقه میزارم پیش باباش یا خالش دنبالم گریه میکنه بغل هیشکیم نمیره
پسر منم با اکثر مردا غریبی میکنه
مثلا با بابام و داداشم خیلی خوبه
از پدرشوهرم فراریه گریه میکنه
دختر منم همینه فقط با مردا ی زره غریبگی میکنه
بغل همه میره هر کی داره میره میگه منم ببر
من نباشم گریه نمیکنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.