۳ پاسخ

انشاالله که خیر باشه
نگران نباش
توکل کن به خدا

عزیزم اگه خونریزی یا لکه بینی نداری نیاز به دوتا شیاف نیست همون روزی یکی کافیه
اگه خونریزی یا لکه داشتی ۱۲ساعتی میتونی بزاری
فقط تا لکه بینی بند بیاد ،چون زیادی هم خوب نیست

نفخ نداری؟چون نفخ باعث درد زیر شکم میشه گاهی وقتا

سوال های مرتبط

مامان بَشِه🥹🥹❤️ مامان بَشِه🥹🥹❤️ هفته دهم بارداری
مامان دختر قشنگم💗😍 مامان دختر قشنگم💗😍 هفته هجدهم بارداری