خانما صبح زیر دلم یه تیر بدی کشید و خوب شد یعنی نینی خوبه؟🥺

۱ پاسخ

عزیزم منم اوایل زیر دلم تیر می کشید و الان بهترم طبیعی است از من جفتم قدامی است دکتر گفت برای اونه برام شیاف داد و سونو برای قلبش برو اونجا معلوم میشه

سوال های مرتبط

مامان دختر قشنگم💗😍 مامان دختر قشنگم💗😍 هفته هجدهم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته هفتم بارداری
مامان گندم🎀💞 مامان گندم🎀💞 هفته بیستم بارداری
مامان آرشیدا🩷آرتام💙 مامان آرشیدا🩷آرتام💙 هفته بیست‌وهشتم بارداری