۱۰ پاسخ

آره خیلی نازه

عزیزم موهاتو رنگ کردی؟

آره عزیزم
مبارکت باشه

رنگی ک زدم همین رنگی هست ک شما میخای بزنی
من بدون دکلره این رنگی سد موهام
خودم زدم تو خونه

این رنگ بدون دکلره اس؟

اره خیلی قشنگه

آره قشنگه

اره منم عید این رنگو زدم

منم خیلی دوست دارم این رنگو
آره عزیزم خیلی قشنگه به سلامتی وشادی بزنی ان شالله

اره خوشگله

سوال های مرتبط