طرز تهیه یه پاستای خوشمزه رو میگید

۱ پاسخ

فیله مرغ رو یه کم با آب جوش بده بعد سرخ کن بدون هیچ ادویه ای
قارچ هم بدون ادویه سرخ کن
پاستا رو جوش بده نرم بشه بریز تو صافی
سیر رنده کن با کره سرخ کن بعد پنیر پیتزا یا موزارلا ،پنیر خامه ای ،خامه بعد مرغ و بعد قارچ یکی یکی هی اضافه کن و هم بزن فلفل سیاه و آویشن و جعفری خشک و نمک هم بزن بعد یه استکان شیر اضافه کن بعد پاستا بریز داخلش هم بزن چند دقیقه بمونه داخل همون مواد آماده است

سوال های مرتبط

مامان دوقلوها👧👦 مامان دوقلوها👧👦 ۷ ماهگی
مامان 🩷پرنیاومهراد💙 مامان 🩷پرنیاومهراد💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری