عزیزم نخود و لوبیا و عدس و گندم و برنج نیم دونه میخاد همه رو خیس کن اگه بعدش اول پیاز داغ کن بعدش همه رو بریز تو قابلمه دوس داری با گوشت اگ دوس داری با سیرابی بزار ۷ ۸ساعت بپزه نوش جونت خیلیم خوشمزس
ما اینجور درست میکنیم خیلی خوشمزه میشه. اول گندم سالم و نخود و لوبیا خیس خورده رو قاطی میکنیم قشنگ بپزه بعد ی تیکه اگه داشتی عصاره قلم گاو میریزی و ی پیاز داغ مشتی براش درست میکنی و با کشک میخوری
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.