طرز تهیه آش دندونی رو میدید؟؟
بدجوری هوس کردم.گوگلم از دیشب نمیاره

۲ پاسخ

عزیزم نخود و لوبیا و عدس و گندم و برنج نیم دونه میخاد همه رو خیس کن اگه بعدش اول پیاز داغ کن بعدش همه رو بریز تو قابلمه دوس داری با گوشت اگ دوس داری با سیرابی بزار ۷ ۸ساعت بپزه نوش جونت خیلیم خوشمزس

ما اینجور درست میکنیم خیلی خوشمزه میشه. اول گندم سالم و نخود و لوبیا خیس خورده رو قاطی میکنیم قشنگ بپزه بعد ی تیکه اگه داشتی عصاره قلم گاو می‌ریزی و ی پیاز داغ مشتی براش درست میکنی و با کشک میخوری

سوال های مرتبط

مامان 🩷پرنیاومهراد💙 مامان 🩷پرنیاومهراد💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری