۸ پاسخ

خیلی کار خوبی کردی من مصرف میکردم روده هام باد میکرد دو روز از درد به خودم می پیچیدم
ولی میتونی بلغور گندم بگیری حلیم درست کنی صبحانه بخوری نصف پیمانه بلغور بپزی بعد با گوشتکوب برقی آسیابش کنی
بعد دوباره بزاری غلیظ تر بشه
گوشتم جدا یه تیکه بزار بپزه (من گوشت خورشتیام شش تیکه هر دفه یه تیکه درست میکنم)
بعد ریش ریش کن بریز داخلش آب گوشتم بریز ولی سعی کن ابش‌ کم باشه چه آب بلغور چه آب گوشت
بعد که یکم غلیظ شد توش یه لیوان شیر بریز با آتیش کم بزار مجددا غلیظ شده کمی نمک توش بریز و مدام همش بزن بعد با کره و کنجد و شکر بخورش

میتونی نخود و لوبیا بپزی، بذاری تو فریزر، هر بار اندازه یه کاسه کوچیک دربیاری بریزی تو سالاد بخوری

من کوکو عدس درست میکنم، عدسی و عدس پلو و دمپخت شیرازی هم عدس داره، با نخود و لوبیا آبگوشت درست میکنم، حمص یه دسر هست که با نخود و ارده درست میشه میتونی تست کنی، فلافل هست، انواع آش هم حبوبات دارن، آش رشته، آش سبزی، آش ترکا بیشتر بلدن و متنوع درست میکنن

اصل وزن گیری ماه آخره
ولی همین روند رو ادامه بدی عالیه

کره بادوم زمینی هم به وزن گیری کمک میکنه

ولی خب باز خیلی روی وزن گیری مانور ندین بچه وزنش زیادی زیادشه

من شیره و ارده میخورم صبحانه شنیدم تو وزن گیری بچه موثره حالا نمی‌دونم در چه حد درست باشه ولی خیلی مراقب باش حبوبات نفخ میاره و اذیتت می‌کنه حتما زیاد بزار خیس بخوره

نخودآب محشره👌👌👌

سلام مامانای عزیز من نوزده هفته هستم پونزده دقیقه که روی پاهام وایمیستم که ظرف بشورم یا غذا بپزم کف پاهام تا ساق پام خیلی درد می‌کنه چند روزی میشه آرنج دستام درد می‌کنه الان دخترم و بردم دکتر لگنم درد می‌کنه نمی‌دونم کمبود چیه شما تجربه ندارید؟

سوال های مرتبط