۱ پاسخ

بله من اینماه استفاده کردم و فولیکول ک با پنج سال دارو شیمیایی بالغ نمیشد با تخم هویج بالغ شد
در ضمن با دارو شیمیایی ممکنه باردار بشی ولی تخمک با دارو ضعیف هست دلیل تمام سقط ها و ایست قلبی ها و ...دارو شیمیایی هس

سوال های مرتبط

مامان فلفل مامان فلفل هفته چهاردهم بارداری