۱۰ پاسخ

تب سنجت چ مارکی هستش؟چقد گرفتیش دقیق میزنه تب رو؟

برا اون دو تا واکسناش هم انقد تب داشت ؟

وای به دختر منم امروز زدن واکسن ۶ ماهگی واقعا سنگین بود 😭

منم امروز واکسن بچمو زدم تب داره یعنی داغوووونم

واکسن ۶ ماهگی زدی 😢

این واکسن ۶ ماهگی لعنتی خیلی مزخرفه😑

شیاف بزن براش سریع میاره پایین

تب داره ک

کمکی نداری

بچه منم تب داره همش چیکار کنم🥲🥲🥲

سوال های مرتبط

مامان سامیار عزیزم💙 مامان سامیار عزیزم💙 ۱۰ ماهگی
مامان avinam💟 مامان avinam💟 ۱ سالگی
مامان ....👶👶👶👶👶 مامان ....👶👶👶👶👶 ۱۱ ماهگی