زایمان کردی گلم
انشالله فارغ شدی
انشالله زایمان راحتی رو داشته باشی
انشاالله بسلامتی بغل بگیریش عزیزم
من که کلان بسته بودم بخاطر دیابت ۳۸ هفته بستری شدم ۱۲ ظهر بستری شدم ۱۰ و نیم شب زایمان کردم من واسم سوند گذاشتن قرص زیر زبونی و آمپول فشار تا ۴ سانت پدرمو درآوردن ولی ماما همراهم اومد خیلی زود فول شدم چون برد منو حموم و ورزش داد حالت سجده برو من سجده رفتم ۳ سانت بودم شدم ۷ سانت
دوش ابگرم بگیر زیردوش کمرتو ماساژبده
من 6 صبح دردام شروع شد میگفتن شاید 7 غروب زایمان کنی ...9 صبح دردام شدید شد 12 ظهر زایمان کردم رو توپ ورزش میکردم میرفتم اب داغ میگرفتم رو شکمم
منم بچه سوممه بستری شدم از ساعت ده ولی دردا بیشتر نشدن گفتن تا فردا ساعت 7ونیم اگه زایمان نکردی آمپول فشار میزنیم
انشاءالله عزیزم
ان شالله بسلامتي زايمان كني
من ساعت 2شب بستری شدم ساعت 3ظهر فردا زایمان کردم یه سره درد کشیدم
عزیزم دقیق چند هفته ای
تحریک نوک سینه انجام بده
آخرش زایمان میکنی
من بچه اول 2 شب دردم شروع شد، 6 یا 7 بود رفتم بیمارستان گفت 4 سانتی، 2 ظهر زایمان کردم
درد داشتی ک بستری شدی
من دو سانت بودم سه ساعته زایمان کردم بستگی به بدنت داره.ایشالله که زایمان راحتی داشته باشی عزیزم ❤️ البته من بچه دومم بود
بخدا دعا منم هر شب همینه کاش تا صب زایمان کنم
انشالله عزیزم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.