کدوم بیمارستانی؟ در چه حالی؟ پیشرفت کردی؟؟؟
عههههه من فکردم زایمان کردی دیشب
ورزش کن بااون توپ بزرگا
بی حسی بگیر اکر طاقتت تموم شده
اسپاینال
راه برو به حرف پرستارا هم گوش نده باید راه بری من سر زایمان اولم ماماهای شیفت شب نداشتن راه برم تا ۸صبح که شیفت جدید اومد گفتن یالا پاشو تو جرادهنوز زایمان نکردی بخدا تا کمی راه رفتم سریع زایمان کردم
خانومای گهواره میگن چمپاتمه و مدل که میری دسشویی بشینی کمک کنندست
اگه از اون توپ بزرگا دارن بشین کمرت تاب بده مخصوصا وسط دردا انشالله تا چند دیقه دیگه به سلامتی بیاد
منم همینجور بودم به دکترتون بگین برید بیمارستان بستری با قرص و آمپول فشار زایمان کنین
من سر هردوتا بارداریم همینجور شدم با آمپول و قرص زایمان کردم سر اولی یکم اذیت شدم ولی سر دومی نه
بی حسی اپیدورال هم زدم که عالی بود
ورزش کن خب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.