دکتر من التماس می کنه تا چهار پنج روز دیگه بتونم تحمل کنم زایمان نکنم
یکی هم مثل شماها هفته بالا و زایمان نمی کنید خدا نمی دونه کی را چ کنه
منم همینطور
درد کاذبم ندارم
انگار نه انگار
یکی دو سانتم بازم...
من دو سانت و نیم بودم دکترم بهم گفت باید سریع بستری بشی با قرص فشار زایمان کردم
منم دقیقا. هرکاریم میکنم اثر نداره فقط درد کاذب دارم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.