۴ پاسخ

دکتر من التماس می کنه تا چهار پنج روز دیگه بتونم تحمل کنم زایمان نکنم
یکی هم مثل شماها هفته بالا و زایمان نمی کنید خدا نمی دونه کی را چ کنه

منم همینطور
درد کاذبم ندارم
انگار نه انگار
یکی دو سانتم بازم...

من دو سانت و نیم بودم دکترم بهم گفت باید سریع بستری بشی با قرص فشار زایمان کردم

منم دقیقا. هرکاریم میکنم اثر نداره فقط درد کاذب دارم

سوال های مرتبط

مامان مامان امیرعلی❤️ مامان مامان امیرعلی❤️ ۵ ماهگی