اگه خیلی داغه ببر بیمارستان گناه داره🥲پسر من یکبار تبش ۴۰بود بردم دارو دادن سریع پایین اومد
وقتی پایین نیاد نشونه عفونته. ببر بچس خطرناکه
شوهرتم گفت نمیبرم کولی بازی درار گریه کن بگو خودم میبرم بچم یه چیزیش شه پارت میکنم اون اوایل شوهر منم انقد سخت دکتر میبرد منم همینجوریش میکردم با دعوا میرفتیم
یه بار انقد دیر اومد کل بدنش شد عفونت بچم بستریش کردن دیگه شوهرم آدم شد
بروفن بده نیم ساعت بعدش اگ هنوز تب داشت شیاف بزن
بهش بروفن دادی؟برفن زود تبو پایین میاره.فقط شکم خالی نباشه
آره ببر بیمارستان پایین نمیاد
پروفن تب بهتر میاره پایین بعد هر چهار ساعت بده بهش
ببر دکتر عزیزم آمپول میزنن با سرم بهتر میشه
فقط تو این شرایط آب سرد ندی بهش اصلااااا نده
یا اب سرد بزنی بدنش دست صورتشو بشوری
لباساش رو کم کن پوشک رو دربیار آب ولرم دست صورتشو بشور روی روناش دستمال خیس با اب ولرم بزار
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.