۵ پاسخ

واکسن دوماهگی زدم دخترم شیرنمیخوره چیکارکنم

عب ندارع هیچی نمیش

نگران نباش عزیزم ماه پیشم دوستم حواسش نبود بچه رو پای مامانم بود شیرش میداد میخواست گوشی مامانمو بهش بده از دستش افتاد روپیشونی دخترم هلاک گریه شد نگران نباش چیزی نمیشه

الهی نترس هیچی نیست گلم حواست باش تا صب

الهی بچکم🥲

سوال های مرتبط