۵ پاسخ

نباید یهو قطع کنی عزیزم کم کم باید قطع کنی

منم خوردم ولی خب همون دو سه بسته اول خوب بود بعدش انگار عادی شد

زیاد کرده شیرو؟
منم میخام بگیرم تاثیر داره؟
خیلی شیرم کنه دخترم سیر نمیشه

یه هفته نهایت ۱۰ روز بیشتر نباید بخوری

نه منم می‌خوردم

سوال های مرتبط

مامان موعود مامان موعود ۱۷ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۵ ماهگی
مامان 🎀آرتادُخت مامان 🎀آرتادُخت ۷ ماهگی