چی برای افزایش شیر خوبع

۴ پاسخ

قرص لاکتاول،ابگوشت،اب هویج،دلستر انگور قرمز،اش رشته،گندم برشته و شاهدونه،قرص امگا۳ هم شیرو چرب میکنه

چارمغز

ماکارانی آبگوشت میخوری تاثیر نداره؟

فاسمیل بگیر میگن خوبه

سوال های مرتبط

مامان 🎀آرتادُخت مامان 🎀آرتادُخت ۷ ماهگی
مامان آنیا مامان آنیا ۱۵ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی