۸ پاسخ

باید صبر داشته باشین
خودتون ببرین تا بشه عادت واسش
بعد هم ساعت ها رو هی بیشتر کنین
هواستون باشه دعوا اصلا چون ترسیده میشه واسش توضیح بدین من پسرم و همین طوری گرفتم اصلانم خطا نداشته شکر خدا
اوایلش داشت ولی الان نه بیرون هم که میبرم خاطرم جمع شده

کم کم یادمیگیره حوصله داشته باش

منم همینم اگه بچه هامو سر ساعت نبرم خودشونو خیس میکنن اصلا خودشون نمیگن جیش داریم
الان دو هفتس شروع کردم

اوایل همینجوریه کم کم خودش میگه

منم از دیشب استارت زدم همینکارو میکنم فک کنم همینه دیگه چندروز اول باید ببریم تا بشه عادت براشون شورت آموزشی هم بپوش براش که یه وقت پی پی کرد دیگه دغدغه نداشته باشی تا اونم یاد بگیره فک کنم صبر فراوان میخاد

اوایل همینجوریه دیگه خودت بایدببری به مرورعادت میکنه خودش میگه

فک کنم مرحله ی اولش اینه کم کم راه میفته

سوال منم هست

سوال های مرتبط

مامان شازده کوچولو🐥 مامان شازده کوچولو🐥 ۲ سالگی
خوشگلاااای من خبر خوب

پسرم دیروز گفتم که ....
امروز از صبح هر دو ساعت میبرمش دستشویی جیش می‌کنه اما خودش نمیگه البته فکر کنم من خیلی عجله دارم 😂😂😂
ولی پی پی شو وقتی تو شلوارش کرد اومد گفت جیش دارم که من فکر کردم واقعا میخواد جیش کنه شلوارشو کشیدم دیدم دستشویی کرده
برای این که خودش بگه جیش دارم چکار باید بکنم ؟!
آخه الان هر دو ساعت خودم میبرمش دستشویی باهاش هم حرف میزنم توضیح میدم

دعا کنین آسون باشه خیلی استرس دارم هیچ جاهم نمیتونم برم 😩
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی
#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی#فرزندپروری‌ #پوشک #جیش #دستشویی