۱۳ پاسخ

من یه بار اقدام کردم بعد شوهرم رفت سرکار ماه بعذش حامله بودم

من با کیت تخمک گذاری از روز ۱۱تا روز ۲۲یک روز درمیان داشتم روز ۱۶کیتم مثبت شد بعد سه سال نازایی و یک سقط دو باره باردار شدم انشالله قسمت همه چشم انتظارها

ماهی که حامله شدم دو شب پشت هم رابطه داشتیم شد سه بار . دو شب بعد پریودم بود و بنظرم اصلااا ربطی به این نداره که میگن ۱۴ روز قبل پریود بعدی تخمک گذاریه

من از روزهای16، 8،10،12،14،15 اقدام داشتم. فکر کنم دخمک گذاریم روز 15 بود ولی دقیق مطمن نیستم

سلام عزیزم ، از شب ۱۰ پریودی تا ۱۵ پریودی هرشب اقدام کردم . و تنها ماهی بود که اینطوری اقدام کردم بعدش رفتم شهرستان خونه مادرم . دیگه رابطه نداشتم
شب ۱۰ پریودی تخمدان چپم خیلی درد میکرد متوجه شدم تخمک میخواد آزاد بشه

من هرروز از اول سیکل تا اخر

من سه بار
قبل بارداری یک شب در میون بنظرم کار اشتباهیه چون اسپرم ضعیف میشه

دکتر بیشتر 13 الی 18 سیکل توصیه میکنه

من ماهی که باردارشدم ۳بار رابطه داشتم
ماهای قبلش یکشب درمیون

من ۴ سال همیشه دنبال روز تخمک گذاری و سونو سایز فولیکول و دارو و اقدام و... بودم همون ماهی که نه سونویی رفته بودم نه چیزی مرتب هم اقدام نداشتم باردار شدم

من دوماه اقدام بودم این ماه سونو دادم گفت روز 14قاعدگی تخمگت ازاد میشه و روز تخمگذاریم اقدام داشتم قبلش دوروز رابطه نداشتم

من روز تخمک گذاری دو بار اقدام کردم

من ماهی ک باردار شدم فقط یبار رابطه داشم و گرف..درحالیکع دفعات قبلش یه شب درمیون داشیم

سوال های مرتبط