به وقت ازمایش قند ۱۰/۳/۱۴۰۵

خوشمزه بود ولی ب شدتتتت شیرین

تصویر
۷ پاسخ

با آب خنک بخورید کمتر حالتون بد میشه

با ماشین داری کجا میری
نباید زیاد تکون بخوری
داخل همون ازمایشگاه جای خنک بشین
ماشین سواری خودش حالت تهوع به ادم میده

اه اره خیلی شیرینه حالا واسه من بی طعمم بود خودشون ریختن تو لیوان بدون طعم و ی بوی بد

چرا دکترم برای من تو ۲۴ هفته نوشته اما شما تو ۲۷ رفتی

ایشاالله ک جوابش خوب باشه

منم الان میخوام برم آزمایشگاه
استرررس دااارم😑

چندبار ازت خون میگیرن؟

سوال های مرتبط

مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وششم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان لنا مامان لنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان آیهان مامان آیهان روزهای ابتدایی تولد
مامان علی کوچولو مامان علی کوچولو هفته سی‌ام بارداری
مامان آقا نیکزاد🩵🧸 مامان آقا نیکزاد🩵🧸 روزهای ابتدایی تولد