باز شما یه طعم داره برای من یه چیز سفید بدون طعم ریخت تو لیوان یه بار مصرف پر مثل پودر قند گفت بخور تا چند ساعت حالت تهوع داشتم
این شربت مهمه چقد آب بریزیم توش؟ من نصفه ریختم
من بعدش تا به ساعت سست و بی حال بودم
وااای متنفرممممم
هفته پیش دادم
واقعا یکی از بدترین ازمایشها بود از نظر من
منم امروز همین ازمایش دادم ولی خیلی هم بد نبود با اب یخ بخوری حالت بد نمیشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.