ب وقت آزمایش گلوکز
خیلی شیرین بود دل ادمو میزنه

تصویر
۵ پاسخ

باز شما یه طعم داره برای من یه چیز سفید بدون طعم ریخت تو لیوان یه بار مصرف پر مثل پودر قند گفت بخور تا چند ساعت حالت تهوع داشتم

این شربت مهمه چقد آب بریزیم توش؟ من نصفه ریختم

من بعدش تا به ساعت سست و بی حال بودم

وااای متنفرممممم
هفته پیش دادم
واقعا یکی از بدترین ازمایشها بود از نظر من

منم امروز همین ازمایش دادم ولی خیلی هم بد نبود با اب یخ بخوری حالت بد نمیشه

سوال های مرتبط

مامان محمدزمان🩵 مامان محمدزمان🩵 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری