مزش بد نیس فقط چون شکم خالی این حجم از شیرینی رو باید بخوری یکم حالت بدمیشه
منم امروز این ازمایشو دادم و باید بگم عاشق مزش شدم به به😅🤭😋
چرا بس دوتا
چرا دوتا بهتون دادن
منم با کلی استرس رفتم برای آزمایش ولی بنظر منم خوشمزه بود😄
منم خيلي دوسش داشتم😁
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.