آره خییییییلی بد بود منم امروزدادم🤢🤢
باید با آب یخ قاطی کن بخوری....من ک دوبار آزمایش دادم اونم ۴ مرحله ایی دستام پوکیده بود... قندم بعد پودر هم پایین بود....
پ چرا مال من زیاد شیرین نبوده
عزیزم توی ۲۴ هفته انجام دادی ؟
باید ناشتا باشی شب قبلش شام خوردی؟
من با اب خیلی خنک خوردم حالمو بد نکرد جای خنک هم نشستم
میبینمش حالم بد میشه🤧
وای همچنین خیلی حال بهم زنه منم نیم ساعت پیش خوردمش😑😑
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.