ب وقت ازمایش گلوکز
بشدت حال بهم زن و شیرین بود😵‍💫😵‍💫

تصویر
۷ پاسخ

آره خییییییلی بد بود منم امروزدادم🤢🤢

باید با آب یخ قاطی کن بخوری....من ک دوبار آزمایش دادم اونم ۴ مرحله ایی دستام پوکیده بود... قندم بعد پودر هم پایین بود....

پ چرا مال من زیاد شیرین نبوده

عزیزم توی ۲۴ هفته انجام دادی ؟
باید ناشتا باشی شب قبلش شام خوردی؟

من با اب خیلی خنک خوردم حالمو بد نکرد جای خنک هم نشستم

میبینمش حالم بد میشه🤧

وای همچنین خیلی حال بهم زنه منم نیم ساعت پیش خوردمش😑😑

تصویر

سوال های مرتبط

مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 مامان هدیه‌ خدا💙🩵💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان نفس 🥹💕 مامان نفس 🥹💕 هفته سی‌وششم بارداری
مامان Nela👼🏻nelin مامان Nela👼🏻nelin هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان آیماه مامان آیماه هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان قلب مامان مامان قلب مامان هفته بیست‌وششم بارداری