۱۰ پاسخ

پدیا بست کولیک عالیه

پسرم خیلی اذیت شد شربت اهورا نی نی دکتر براش نوشت گرفتم خیلی خوبه دیگ شبا راحت میخابه

من کولیکز میدادم عالی بود

کولیک اید

یکم نبات و چایی بهش بده مسکلی نداره

من وقتي دل درد داره كوليك ايد ميدم عاليه

دایمیتیین

گریپ میکسچر عالیه

کولیف خوبه اگه گریپ میکسچر نرس هارویز اینا خوبن من ب دخترم گریپ میکسچر میدم هروقت اذیته

دایمکت اگه نفخ داره

سوال های مرتبط

مامان دلانا و ویانا مامان دلانا و ویانا ۲ سالگی
مامان برهان 😘آرمان مامان برهان 😘آرمان ۸ ماهگی
مامان آریا🩵و تودلی💙 مامان آریا🩵و تودلی💙 ۱۱ ماهگی