خانمااا امروز واکسن دیفتری کزاز زدممم😫😫 چیکار کنم راحت بگذره

۵ پاسخ

اصلا متوجه نمیشی که بخوای راحت بگذره که

حتما باید زده شه توی بارداری ؟؟؟

راحت بود من اصلا متوجه نشدم

من عوارضی نداشتم
امروز کمپرس سرد بذار
فردا و پس فردا کمپرس گرم بذار
درد دستت رو کمتر میکنه

من هیچ عوارضی نداشتم

سوال های مرتبط

مامان شازده پسر 😍 مامان شازده پسر 😍 هفته سی‌ودوم بارداری
مامان 💝👼فندق🌰💝 مامان 💝👼فندق🌰💝 هفته سی‌ویکم بارداری