سلام امروز انومالی دارم برام دعا کنید عزیزان❤️

۵ پاسخ

منم ساعت ۱۱ نوبت سونو تشکیل قلب دارم التماس دعا دارم ازت عزیزدلم♥️🙌🏻

سلام گلم انشالله خوش خبر بیایین قربونت نگران نباش همه چیش عالیه😍

منم الان تو راهم که برم آنومالی ،ایشالا هممون به زودی نی نی هامون و به سلامتی بغل میگیریم و هر کسی ام که منتظره دامنش سبز بشه ❤️

برات صلوات فرستادم عزیزم برو ایشالله با خبر خوش برگردی🤲برای منم دعا کن

سلام عزیزم ان شالله خوش خبر بیای پیشمون♥️♥️🙌🏻🙌🏻

سوال های مرتبط

مامان معجزه قشنگم مامان معجزه قشنگم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسلم💙 مامان پسلم💙 هفته بیست‌وششم بارداری