دوستان امروز انومالی دارم
میشه برام دعا کنید

۹ پاسخ

ایشالا به سلامتی انجام میشه. اصلا استرس نداشته باش

ان شاءالله که سالم و سلامت
برامنم دعا کن
هفته بعد میرم سونو قلب

۱۷هفته و ۵ روز

انشالله سلامت باشه

انشاالله که سالمه

انشالله بسلامتی عزیزم دقیق چند هفته ای میری آنومالی؟

ایشالا که صحیح و سالم باشه و اون چسگیزی که دلت میخواد عزیزم

منم دیروز آنومالی دادم..قبلش خیلی استرس داشتم اما یه توکل به خدا گفتم و یه بطری کوچولو دوغ خوردم و رفتم داخل اتاق و نی نیم بیدار بود آخراشم با باباش بای بای کرد🥲😂

نی نی صحیح و سالم و سلامته مامان جونش👶🏻💚🌱
منتظره که از مانیتور ببینیش و عرض اندام کنه برات انشالله 😍

سوال های مرتبط

مامان معجزه قشنگم مامان معجزه قشنگم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان طلا 🎀 مامان طلا 🎀 هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد