امروژ انومالی دارم میشه برام دعا کنید

۶ پاسخ

ایشالا همه ی مامانا خوشحال از اتاق سونو بیرون میان😍🥰

من فردا انومالی دارم

من امروز ساعت ۱۲ نوبت انتی دارم برف هم می باره🥲

کدوم سونو میری تو تربت منم هفته دیگه میرم آنومالی، کدوم سونو بهتره

برای منم دعا کنید ساعت یازده نوبت دارم

انشاالله همچی خوب پیش میره

سوال های مرتبط

مامان معجزه قشنگم مامان معجزه قشنگم هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان نون خامه ای مامان نون خامه ای هفته سی‌ویکم بارداری
مامان 🩷ثناویاسین💙 مامان 🩷ثناویاسین💙 هفته بیست‌وپنجم بارداری
مامان نورا نفس نهال❤ مامان نورا نفس نهال❤ ۴ ماهگی