۱۵ پاسخ

بله دیگه چرا نشه سخت نگیر

اره بابا چرا نشه سخت نگیر برو ‌.مثل ما خودتو اسیر خونه نکن

یکم سخت هس ولی شدنیه من با بچه هفت ماه وچهار سال رفتم یک هفته مسافرت خوب بود یکم محدودیت داشتم بعضی جاها نمیتونستم برم ولی خوب بود در کل

من با بچه ۳ سال و ۶ ماه رفتم شمال مسافرت ۷ روز البته کمکی داشتم تو ماشین بیشتر یا خواب بودن یا در حال خوردن بودن یا ساکت
باز با بچه ۱ سال و ۳ سال خورده این دفعه تنهایی رفتیم ۴ روز ۴ نفری پشت ماشین رو مثل تشک تخت پهن کردیم که بچه ها راحت پشت بخوابن بازی کنن هر ۲ ساعت اگه بیدار بودن نگه مبداشتیم که یه هوایی بخورن یا جاشون درست کنیم خلاصه خوب بود
بنظرم تنهایی بهتره سفر تا با یکی بری

ن نمیرفتم چون خیلی اذیت میکنن

بنظر من دست تنها نه
اگه شوهرت یا بقیه کمکت هستن برو
بازم خیلی به بچه بستگی داره

من اگ هشت نفرم کمکم باشن با بچم ی شبم نمیتونم جایی بمونم از بس نق میزنه

بستگی ب بچت داره

پنج ساله که دیگ بزرگه کوچیکه ام اگه ارومه همیشه تازه تو ماشین ارومترم میشه

سلام عزیزم
در اینکه سخته شکی نیست، ولی خب بچه داری همیشه با چالشه و باید قبول کرد.
مسافرت هم بخشی از این چالشه
سخته ولی از پسش برمیایم❤️

اگه شوهرت هواتو داره اره میشه رفت من سفر دوهفته هم رفتم با بچه 5ساله و 10ماهه

۵ ساله که کاری به کارت نداره

یکم سختت میشه یه کمکی ببر با خودت

به نظرم خیلی سخته

شمال و دست تنها شوهرم ک رانندگی میگنه منم با دوتا بچه

سوال های مرتبط