۸ پاسخ

منم همین حدود شما بود فکر کنم دکتر زنانم قرص داد گفت شنبه تا چهارشنبه بخورم الان شده ۲.۸

من تو ماه سوم ۳.۴ بود .دکترم ارجاع داد داخلی از همون موقع قرص رو شروع کردم هنوزم مصرف میکنم

من تحت نظر فوق تخصص غدد هستم هر ماه ازمایش تیروئید میدم و بر اساس جواب ازمایشم قرصم‌رو‌تغییر میده امروز صبح هم ازمایش تیرویید دادم ،به نظرم تحت نظر یه متخصص غدد خوب باش ،تیروئید خیلی مهمه تو بارداری رو مغز بچه تاثیر میزاره

واسه تیرویید و‌ قند باید زیر نظر دکتر داخلی یا غدد باشی حتما ربطی به پزشک زنان نداره

بالای ۲.۵ باید دارو خورد

اگر‌دکترت تخصص غدد بوده که هرچی دکترت میگه اما‌اگه نه...یه متخصص غدد پیدا کن برو جاش بحرف بهداشتم درکل‌نکن اونا خیلیی بزرگش‌کنن‌میکنن

۳ بهم قرص داد از اول بارداری الان۲.۴۵همچنان دارم قرص میخورم

منم فکر کنم همینا بود
۳.۳ اینا
نصف قرصو گفته میخورم

سوال های مرتبط