من با هوش مصنوعی حرف میزنم ،راهکاراش بهتره ،ب هر کی بیای مشکلتو بگی فردا روزی ب روت میاره ،ادم شرمنده میشه
برو زیر آسمون خدا دل سیری حرف بزن و باهاش درد دل کن آی قشنگ و بی ریا گوش میدهههه ننه جون
من خودم افسرده هستم ولی خیلی ب بقیه گوش میدم همراه میشم هم درد میشم ولی کسی با خودم اینجور نیست😁
من من
من هستم دوربریام خیلی ازم مشاور میگیرن عزیزم
من هسم اگه دوست داشتی باهم دوست بشیم بیا پیوی
سلام اره عزیزم بگو
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.