اینجا کسی هم ک اهل درد و دل باشه ؟!

۷ پاسخ

من با هوش مصنوعی حرف میزنم ،راهکاراش بهتره ،ب هر کی بیای مشکلتو بگی فردا روزی ب روت میاره ،ادم شرمنده میشه

برو زیر آسمون خدا دل سیری حرف بزن و باهاش درد دل کن آی قشنگ و بی ریا گوش میدهههه ننه جون

من خودم افسرده هستم ولی خیلی ب بقیه گوش میدم همراه میشم هم درد میشم ولی کسی با خودم اینجور نیست😁

من من

من هستم دوربریام خیلی ازم مشاور میگیرن عزیزم

من هسم اگه دوست داشتی باهم دوست بشیم بیا پیوی

سلام اره عزیزم بگو

سوال های مرتبط