سونوگرافی مرکزی بهتره یا نصوحیان
هزینه انومالی جدیدا چقدر شده؟؟؟

تصویر
۶ پاسخ

3 تومن

من رفتم پیش نصوحیان با بیمه تامین ۱۹۰۰
اراد تا ۲۳۰۰

نصوحیان برا انومالی خیلیییی دقیقه من خیلی راضی بودم

من پیش دکتر سجادفر رفتم تو اصفهان شد ۳۶۰۰ واقعا با حوصله و مهربونن من از اول پیش ایشون رفتم

من نصوحیان نوبت گرفتم واسه انومالی
انتی رفتم پیشش خیلی مهربون و با دقت بود

واسه من شد ۱۴۰۰ آنومالی

سوال های مرتبط

مامان پسر خوچولو مامان پسر خوچولو هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان علیسان🧿💙 مامان علیسان🧿💙 ۶ ماهگی
مامان جانان کوچولو💓 مامان جانان کوچولو💓 هفته هفدهم بارداری