مامانا هزینه سونوگرافی انومالی چقدر میشه

۱۴ پاسخ

بستگی داره دکترت چی درخواست داده باشه مال من شد ۵۱۶۰تومن ک ۱۱۶۰خودم دادم الباقی بیمم

من برج۲ اولش رفتم ۶تومن

واسه‌من شد ۵۳۰۰

اگر درمانگاه دولتی انجام بده نزدیک دو تومن
اگر خصوصی ۴تا۵ تومن البته اگر درمانگاه دولتی شهرتون انجام بدن

انومالی ازاد3و خورده ای هست ولی با بیمه1300شد

۳۶۰۰ تومن

۵ دادم

پرسیدم ۲۹۰۰

سلام قشنگم من سیسمونی میفروشم‌سایت خرید دارم قیمتام‌خیلی ارزونه سرهمی ۲۰۰ تومن زیر دکمه‌۱۲۰ ت
اگه خواستی خرید کنی به ای دی زیر تو پیام رسان آیتا پیام بدین تا براتون لینک‌سایت بفرسته
Karenshopps

واس من ۳۲۸۰ شد، با بیمه تکمیلی شد ۴۷۰

برای من 8میلیون گفتن

من برا ۲ تیر نوبت گرفتم شد ۴۲۰۰

واسه من ۴/۵۰۰ شد

من نوبت زدم برای دوم ۵۵۰۰ شده

سوال های مرتبط

مامان علیسان🧿💙 مامان علیسان🧿💙 ۶ ماهگی
مامان 👑پویانم👑💙🧿 مامان 👑پویانم👑💙🧿 ۱ ماهگی
مامان مونس مامان مونس هفته بیست‌وهشتم بارداری