بستگی داره دکترت چی درخواست داده باشه مال من شد ۵۱۶۰تومن ک ۱۱۶۰خودم دادم الباقی بیمم
من برج۲ اولش رفتم ۶تومن
واسهمن شد ۵۳۰۰
اگر درمانگاه دولتی انجام بده نزدیک دو تومن
اگر خصوصی ۴تا۵ تومن البته اگر درمانگاه دولتی شهرتون انجام بدن
انومالی ازاد3و خورده ای هست ولی با بیمه1300شد
۳۶۰۰ تومن
۵ دادم
پرسیدم ۲۹۰۰
سلام قشنگم من سیسمونی میفروشمسایت خرید دارم قیمتامخیلی ارزونه سرهمی ۲۰۰ تومن زیر دکمه۱۲۰ ت
اگه خواستی خرید کنی به ای دی زیر تو پیام رسان آیتا پیام بدین تا براتون لینکسایت بفرسته
Karenshopps
واس من ۳۲۸۰ شد، با بیمه تکمیلی شد ۴۷۰
برای من 8میلیون گفتن
من برا ۲ تیر نوبت گرفتم شد ۴۲۰۰
واسه من ۴/۵۰۰ شد
من نوبت زدم برای دوم ۵۵۰۰ شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.