نظر دکتر مهمه عزیزم
منم ۳۲ هس گفتن طبیعیه
منم ۳۵ ام
من 23 هفته سرویکسم 32 بود بعد استراحتمو بیشتر کردم هفته پیش سونو رفته بودم 35 شده بود
با استراحت ممکنه بالاتر بره
و اینکه طول سرویکست خوبه خداروشکر
من ۳۴ بودم دکتر گفت خوبه
مال من 32بود منم میترسم 🥺
نه خوبه نگران نباش. ۳۰به پایین بده
نزار پایین بیاد استراحت داشته باش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.