دوستان بهداشت این ویتامین بهم داد خوبه؟؟

تصویر
۴ پاسخ

به منم همین رو داده البته تو قوطی

اره لازمه حتما من دوز ۵۰ هزارش هفته ای یک بار میخورم البته قانونش ماهی یک باره ولی من ویتامن دی ۳ پایینه

اره روزانه باید بخوری

اره خوبه

سوال های مرتبط

مامان آردا 🩵 مامان آردا 🩵 ۴ ماهگی