این فولیک اسید و ید هم مامای بهداشت داد .. خوبه این بخورم؟؟

تصویر
۵ پاسخ

منم می‌خوردم دکتر بهم داده بود بعد دیدم مثل اینا بهداشت ی بسته رایگان از اونجا گرفتم

مثل فولیک اسیدی ک ب من داده

اگه تیروئید نداری اوکیه فکنم بخاطر ید خودتم سزچ کن

تا ۱۶ هفته فولیک اسید باید خورد بخور عزیز

من هر روز ازش میخورم.

سوال های مرتبط

مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 مامان پانیذ👸و تودلی🤰🏼 هفته پانزدهم بارداری
مامان تو دلیم 🥹 مامان تو دلیم 🥹 ۶ ماهگی
مامان پسریم🥹🩵 مامان پسریم🥹🩵 روزهای ابتدایی تولد
مامان نی نی🩵🩵🩵 مامان نی نی🩵🩵🩵 هفته سی‌وپنجم بارداری