۳ پاسخ

اگر شیر خودت رو میخوره تا ۱۰ روز طبیعی پی پی نکنه و اگر شیر خشک میخوره تا یک هفته طبیعیه که پی پی نکنه
فقط بچه نفخ میکنه که باید ورزش بدی و قطره برای نفخ اش بخوره

عادیه تاسه چهارروزنشد شکمش باروغن زیتون چرب کن

اره عزیزم طبیعیه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان دوقلوهاوداداش مامان دوقلوهاوداداش ۱۷ ماهگی