پسرم دوماهشه ۴روز پی پی نکرده چیکار کنم😣😣😣

۱۰ پاسخ

دختر من امروز بعد ۷ روز پی پی کرد

فقط شیاف من صابون روغن زیتون همرو امتحان کردم پی پی نکرد تا شیاف گذاشتم

شیر خشک بهش میدی؟

شیاف گلیسیرین بزن براش قطره بی بی کر بهش بده

دختر من باروغن زیتون و این چیزا هم جواب نگرفت بردمش دکتر بهش قطره پروکید داد خداروشکر الان خیلی راحته حداقل یک روز درمیون دفع داره

ی مامانی گفت سر گوگرد کبریتو یکم اول مقعدش بچرخونی همون لحظه پی پی می‌کنه😬

قطره یا شیاف گلیسیرین سریع کار میکنه

با روغن زیتون شکمش ماساژ بده به معقدش روغن بزن

ببر دکتر یوبست شده

اگه شیر خودت میخوره تا۷ روز طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان ایلیا 🐣💙 مامان ایلیا 🐣💙 ۱۰ ماهگی
مامان نورا،پناه،نویان مامان نورا،پناه،نویان ۵ ماهگی