۵ پاسخ

ن همونو میارم از الان بخواد نخوره بد غذا میشه. گشنش باشه میخوره

ناهارشم مثلا پلو بود با کباب تابه ای و سبزیجات من چیدم فقط یکمش را خورد اونم کبابش را

تصویر

نه همون را میدم ولی بعد اونموقع شاید میل نداشته نخورد میذارم ی نیم ساعت بعد میارم ، یا ی جور دیگه براش تزئینش میکنم

نە والا واسە دختر بزرگم این اشتباهو کردم خیلی بد غذاس،واسه این هرچی باشه هر موقع گشنه باشه میدم

نوش جونش

سوال های مرتبط