ن همونو میارم از الان بخواد نخوره بد غذا میشه. گشنش باشه میخوره
ناهارشم مثلا پلو بود با کباب تابه ای و سبزیجات من چیدم فقط یکمش را خورد اونم کبابش را
نه همون را میدم ولی بعد اونموقع شاید میل نداشته نخورد میذارم ی نیم ساعت بعد میارم ، یا ی جور دیگه براش تزئینش میکنم
نە والا واسە دختر بزرگم این اشتباهو کردم خیلی بد غذاس،واسه این هرچی باشه هر موقع گشنه باشه میدم
نوش جونش
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.