الهی😢تسلیت میگم
واقعا متوجهم چی میگی🩷من بچه بودم تو تصادفی که با همدیگه بودیم داییمو از دست دادم هنوزم یادم میوفته واقعا ناراحت میشم
گلاب بزن به صورتت سعی کن حلوا و چیرای شیرین بخوری برای ناراحتی خوبه🥺
تسلیت میگم عزیزم منم توبارداریم مامانم فوت شد خیلی سخت بود ولی بخاطر بچه نه خیلی گریه کردم نه سر قبر وتشییع جنازه رفتم
ای وای تسلیت میگم خدا آرامش بهت بده چقد سخته 🥺
الهی برات بگردم عزیزم
خدا صبرت بده
خیلی سخته کاملا درکت میکنم
چون دوسال پیش زنداداشم هفت ماهه باردار بود داداشم فوت شد دور از جون همسر شما
خیلی بچه اذیت شد
فقط مراسمات رو نری یه وقت
تو محیط قرار نگیر بخاطر بچت
ما نمیگذاشتیم زنداداشم بیاد
فقط برای شادی روحش قرآن بخون
معنیشو هم خوندی قبوله و بیشتر برا ما فارس ها تأثیر داره
خدا رحمت کنه عزیزم تو شرایطی نیستی که بتونی گریه نکنی
واقعا حق داری خدا به دلت صبر بده
خدا رحمتش کنه خدا بهتون صبر بده گاهی تحمل درد و رنج از توان ادم خارج میشه و نیاز داره گریه کنه ولی سعی کن بخاطر نینی ارومتر باشی
خدارحمتش کنه خداصبرتون بده واقعا سخته
منم تواین دوران داداشم فوت شد 😔
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.