سلام خانوما همرو میفرستن واسه اکو قلب جنین؟

۱۱ پاسخ

نه عزیزم اکثرا کسای که دکترشون میگه
یاتو آنومالی گفته باشه

به منم نگفت برو بعضی دکترا میفرستن

منو نفرستاد

دکتر اگر حساس باشه میفرسته
دکتر من همه مریضاشو میفرسته منم انجام دادم

دکتر من خیلی حساسه گفت باید بری حتی اگه مشکلی نباشه

عزیزم گاهی نیاز هست سه سری چیزا رو نمیتونن تو سونو تشخیص بدم میفرستم اکو قلب جنین من رفتم به جا یکبار ۴ بار رفتم انشالله که خیر هسته

ظاهراً خیلیا رو بدون دلیل خاصی میفرستن صرفا چک بشه
منم اول ترسیدم بعد که رفتم دیدم موردی نبود خداروشکر

بستگی‌ به دکترت داره اگر حساس و دقیق باشه میفرسته 😬

بعضی دکترا همینطوری میفرستن، یعنی واسه همه چه اونایی که واجبن چه اونایی که برای افراد خاصن، میفرستن باردارشونو.

نه منم نفرستادن

نه عزیزم برای من نفرستاد

سوال های مرتبط

مامان پسر کوچولو💙 مامان پسر کوچولو💙 ۸ ماهگی
مامان جوجه💙🩵 مامان جوجه💙🩵 هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ایلیا و آریا مامان ایلیا و آریا هفته سی‌ام بارداری
مامان هانا👶🏻 مامان هانا👶🏻 هفته بیست‌ویکم بارداری